ProffCRM bliver til DITcrm.

Vi glæder os til at vise dig udvidet funktionalitet  og nyheder 🙂

Husk at slette din browser historik (cookies),

hvis du har udfordringer med at logge ind.

Nemt dansk udviklet CRM system

Med DITcrm får du overblik over dine kunder, kontakter, dokumenter og salgsaktiviteter samlet ét sted.

Optimeret til det danske marked og brancher

Mere salg

Systematisk kundestyring giver mere salg.

Bedre overblik

Vi sørger for at du får et overblik over dine indsatser og aktiver.

Kundeservice

God kundeservice er når du får fulgt op på dine aftaler og vender tilbage til dine kunder

Let at komme i gang med

Slut med at bruge tiden på lede efter kontaktpersoner, dokumenter, notater med mere - det hele er samlet under din kunde - i DITcrm

Smarte funktioner som sparer dig for tid i hverdagen

Årlig betaling (20% rabat)
Månedlig betaling
  • Priser

  • Kunder
  • Kontakter
  • Dokumenter
  • Medarbejder
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Eksporter data
  • Online support
  • GratisPris pr. bruger

  • dkk0.00/ måneden
    dkk0.00/ måneden

  • 25
    Kunder
  • 25
    Kontakter
  • 25 mb
    Dokumenter
  • 2
    Medarbejder
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Importer data
  • Eksporter data
  • Online support
  • BasicPris pr. bruger

  • dkk99.00/ måneden
    124.00/ måneden

  • 300
    Kunder
  • 300
    Kontakter
  • 300 mb
    Dokumenter
  • 10
    Medarbejder
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Importer data
  • Eksporter data
  • Online support
  • ProPris pr. bruger

  • dkk149.00/ måneden
    174.00/ måneden

  • 1000
    Kunder
  • 1000
    Kontakter
  • 1000 mb
    Dokumenter
  • 20
    Medarbejder
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Importer data
  • Eksporter data
  • Online support

Ofte stillede spørgsmål

Vi har samlet de mest stillede spørgsmål fra vores brugere. Hvis du har et spørgsmål er du velkommen til at sende en besked fra Kontakt siden.

Hvordan kommer jeg lettest i gang?

Du kommer lettest igang ved at oprette en gratis begrænset konto, hvor du kan se om vores funktioner er noget for dig/jer. Når du er logget ind, får du adgang til vores support center hvor du finder simple Kvik Guides som hjælper dig til en nem opstart.

Kan jeg integrere med andre systemer?

Ja det kan du. Du kan bl.a. integrere med Dinero Regnskabsprogram, Office 365, Google Maps og det danske CVR register.

Kan jeg have flere medarbejder med forskellige rettigheder?

Ja det kan du. Med vores regler og roller funktion, kan du nemt tildele forskellige rettigheder, til forskellige medarbejdere

Skal jeg bruge et CRM system?

Lever i af salg, har i mange kunder og/eller har i brug for mere struktur over jeres kundestyring, så vil et CRM system være en rigtig god idé