Easy and danish developed CRM system

With DITCRM you get an overview of your customers, contacts, documents and sales activities all in one place.

Vores kunder siger..

“Vi bruger DITcrm til at holde styr på vores kunder, opgaver, kommende og igangværende aktiviteter.

Meget nemt at bruge for medarbejderne!

DITcrm passer til vores behov. Vi er meget tilfredse med systemet, og ikke mindst supporten fra teamet bag DITcrm”

DITcrm er et kundestyrings værktøj som er tilpasset til:

Mindre handelsvirksomheder

Er i en virksomhed som arbejder med B2B salg, så kan du med fordel bruge DITcrm. Få samlet informationer på dine kunder, definere hvem der skal have adgang til dem, fordel opgaverne blandt medarbejderne og vigtigst af alt: Det er nemt at bruge uden dyre opstart- og lærings omkostninger.

Enkeltmandsvirksomheder

Du kender det sikkert godt. Du har dine kundeoplysninger i et regneark eller regnskabsprogram. Kontaktoplysninger er på telefonen. Møder & opgaver i kalenderen og dokumenter i diverse mapper. Få det hele samlet på de enkelte kunder og spar tid og besvær med at lede efter oplysninger. Du kan også nemt integrere med Dinero og Microsoft 365.

Konsulenter og sælgere

En god sælger ved at opfølgning er vigtig for at lande en kontrakt eller ordre. Vi har gjort det nemt at have overblik over dine aktiviteter, så du ikke taber noget på gulvet. Arbejder du i specifikke brancher, kan du også få adgang til realtids-data fra CVR registeret, så du kan finde virksomheder ud fra lokation, størrelse, branche osv.

Easy to get started with

Stop spending time looking for contacts, documents, notes, and more - it's all gathered under your customer - in DITCRM

Smart features that save you time in your everyday life

Ring mig op:

Har du brug for sparring til at vælge det rigtige CRM system til netop dit behov? 

 

Lad os tage en snak hvor vi tager udgangspunkt i dine ønsker og din virksomhed. Vi har hjulpet mange brugere, så lad os hjælpe dig.

Hvorfor? Der findes mange systemer og man kan hurtigt bruge masser af tid på søge og teste fremfor at bruge tiden på dine kunder. Hvis vores system ikke passer til din virksomhed, siger vi hellere pænt nej tak. I stedet kan vi måske henvise til andre systemer som vi tror kunne være et bedre match.

 

 

 

Yearly payment (20% off)
Monthly payment
  • Prices

  • Costumers
  • Contacts
  • Documents
  • Employees
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Export data
  • Online support
  • Telefon support
  • FreePrice per. user

  • dkk0.00/monthly
    dkk0.00/monthly

  • 25
    Costumers
  • 25
    Contacts
  • 25 mb
    Documents
  • 2
    Employees
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Dinero integration
  • Importer data
  • Export data
  • Online support
  • Telefon support
  • BasicPrice per. user

  • dkk99.00/monthly
    124.00/monthly

  • 300
    Costumers
  • 300
    Contacts
  • 300 mb
    Documents
  • 10
    Employees
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Dinero integration
  • Importer data
  • Export data
  • Online support
  • Telefon support
  • ProPrice per. user

  • dkk149.00/monthly
    174.00/monthly

  • 5000
    Costumers
  • 5000
    Contacts
  • 1000 mb
    Documents
  • 20
    Employees
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Dinero integration
  • Importer data
  • Export data
  • Online support
  • Telefon support

FAQ

We have collected the most frequently asked questions from our users. If you have a question, feel free to send a message from the Contact page.

How do I get started?

You can easily get started by setting up a free limited account where you can see if our features are right for you. Once you are logged in, you will have access to our support center where you will find simple Quick guides which helps you get started easily.

an I integrate with other systems?

Yes you can. You can integrate with the Dinero Accounting Program, Office 365, Google Maps and the Danish CVR register.

Can I have multiple employees with different rights?

Yes you can. With our rules and roles function, you can easily assign different rights to different employees

Do I need a CRM system?

Do your company have sales? Do you have many customers and / or needing more structure over your customer management, then a CRM system would be a really good idea

Er der telefonisk support tilknyttet?

Ja! - Har du et PRO-abonnement, bliver du tilknyttet telefonisk support, som du kan henvende dig til, hvis du oplever udfordringer eller har svært ved at komme i gang.