Dinero og DITcrm integration

Bedre overblik og struktur sikrer dig bedre bundlinje

Spar tid ved at samle alt information omkring kunden ét sted.

Hurtig opsætning

Slip for store og komplicerede integrations projekter. Vi har klaret det for dig. Se længere nede hvor nemt du kommer i gang.

Samlede kundeinformationer

Med integrationen får du det bedste fra to verdener. Et nemt CRM-system og et af de mest brugervenlige regnskabs-systemer.

Multibrugere

Hvis I er flere i virksomheden, som skal arbejde med jeres kunder, kan du i vores CRM-system dele kunder og informationer om dem. Det sikrer bedre salg og service.

Nem integration og opsætning

Vi har gjort det nemt for dig at integrere Dinero sammen med DITCRM. Det eneste du skal er, at indtaste dit firma ID og oprette en API nøgle. Herefter bliver dine kunder synkroniseret til DITCRM.

Vi kalder det Kundeoverblikket

Du har sikkert prøvet det. Du har nogle informationer omkring en kunde som du har skrevet ned et sted eller gemt i en mappe. Det har vi løst ved at samle alle informationer som f.eks kontakter, aktiviteter, notater, dokumenter, links til Facebook, LinkedIn med mere under kundens detaljer. Så næste gang du du går ind på kunden får du alle informationer serveret.

Fakturahistorik på kunden

Under hver kunde har du adgang til at se kundens tidligere køb i realtid og status på faktura om de er betalte, forfaldne osv.

På under 2 minutter har du dine Dinero kunder i DITcrm

Create account

Så nemt er det:

  1. Du skal have dit Dinero firma id klar og have oprettet en API nøgle. Klik her for at se hvordan du gør.
  2. Log ind i DITCRM
  3. Tryk på tandhjulet i venstre side og klik på integrationer
  4. Klik på Aktiver
  5. Indtast nu dit Dinero firma id og API-nøgle og tryk på Test forbindelse
  6. Nu får du besked at der er forbindelse og kan trykke på Gem og luk
  7. Når du klikker på Bygning i venstre side kommer du ind til din kunde oversigt hvor alle kontakter så bliver synkroniseret