Next generation visual editor to create responsive animated sliders.
Spar tid og få let et overblik

DITcrm gør dit salg og opfølgning lettere for dig og dine medarbejdere.

Du kan arbejde sammen med dine kolleger i systemet så I får overblik over kunder, salgsproces, opgaver og dokumenter.

Det hele er integreret til Outlook 365, så I også kan styre tiden sammen.

Du kan også slå direkte op i CVR og hente kundeemner ind i systemet og arbejde videre med dem der.

Slider
Det siger kunderne

Let opstart

Vi sørger personligt for at du og dine medarbejder kommer godt fra start hvor vi tager udgangspunkt i jeres virksomhed og arbejdsgange.

Fokus på din forretning

Vi sørger for at opdatere, vedligeholde og udvikle systemet så du kan fokusere på dine kunder. Slip for langvarige og dyre IT projekter!

Dansk support

Selvom DITcrm er nemt at bruge kan man stadig få brug for hjælp. Med en PRO abonnement får et direkte adgang til dansk talende telefon support.

test

Vi ved at det tager tid at finde et godt CRM-system der kan det du efterspørger. Så ring til os, så guider vi dig gerne.

Hvis vi kan høre at din virksomhed ikke passer til DITcrm, så siger vi hellere det. For vi arbejder også med glade kunder og dem får man kun hvis der er et godt match.

Ring mig op:

Årlig betaling (20% rabat)
Månedlig betaling
  • Priser

  • Kunder
  • Kontakter
  • Dokumenter
  • Medarbejder
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Eksporter data
  • Online support
  • Telefon support
  • GratisPris pr. bruger

  • dkk0.00/ måneden
    dkk0.00/ måneden

  • 25
    Kunder
  • 25
    Kontakter
  • 25 mb
    Dokumenter
  • 2
    Medarbejder
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Dinero integration
  • Importer data
  • Eksporter data
  • Online support
  • Telefon support
  • BasicPris pr. bruger

  • dkk99.00/ måneden
    124.00/ måneden

  • 300
    Kunder
  • 300
    Kontakter
  • 300 mb
    Dokumenter
  • 10
    Medarbejder
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Dinero integration
  • Importer data
  • Eksporter data
  • Online support
  • Telefon support
  • ProPris pr. bruger

  • dkk149.00/ måneden
    174.00/ måneden

  • 5000
    Kunder
  • 5000
    Kontakter
  • 1000 mb
    Dokumenter
  • 20
    Medarbejder
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Dinero integration
  • Importer data
  • Eksporter data
  • Online support
  • Telefon support

Ofte stillede spørgsmål

Vi har samlet de mest stillede spørgsmål fra vores brugere. Hvis du har et spørgsmål er du velkommen til at sende en besked fra Kontakt siden.

Hvordan kommer jeg lettest i gang?

Du kommer lettest igang ved at oprette en gratis begrænset konto, hvor du kan se om vores funktioner er noget for dig/jer. Når du er logget ind, får du adgang til vores support center hvor du finder simple Kvik Guides som hjælper dig til en nem opstart.

Kan jeg integrere med andre systemer?

Ja det kan du. Du kan bl.a. integrere med Dinero Regnskabsprogram, Office 365, Google Maps og det danske CVR register.

Kan jeg have flere medarbejder med forskellige rettigheder?

Ja det kan du. Med vores regler og roller funktion, kan du nemt tildele forskellige rettigheder, til forskellige medarbejdere

Skal jeg bruge et CRM system?

Lever i af salg, har i mange kunder og/eller har i brug for mere struktur over jeres kundestyring, så vil et CRM system være en rigtig god idé

Er der telefonisk support tilknyttet?

Ja! - Har du et PRO-abonnement, bliver du tilknyttet telefonisk support, som du kan henvende dig til, hvis du oplever udfordringer eller har svært ved at komme i gang.