Nemt dansk udviklet CRM system

Med DITcrm får du overblik over dine kunder, kontakter, dokumenter og salgsaktiviteter samlet ét sted.

Vores kunder siger..

“Vi bruger DITcrm til at holde styr på vores kunder, opgaver, kommende og igangværende aktiviteter.

Meget nemt at bruge for medarbejderne!

DITcrm passer til vores behov. Vi er meget tilfredse med systemet, og ikke mindst supporten fra teamet bag DITcrm”

DITcrm er et kundestyrings værktøj som er tilpasset til:

Mindre handelsvirksomheder

Er i en virksomhed som arbejder med B2B salg, så kan du med fordel bruge DITcrm. Få samlet informationer på dine kunder, definere hvem der skal have adgang til dem, fordel opgaverne blandt medarbejderne og vigtigst af alt: Det er nemt at bruge uden dyre opstart- og lærings omkostninger.

Enkeltmandsvirksomheder

Du kender det sikkert godt. Du har dine kundeoplysninger i et regneark eller regnskabsprogram. Kontaktoplysninger er på telefonen. Møder & opgaver i kalenderen og dokumenter i diverse mapper. Få det hele samlet på de enkelte kunder og spar tid og besvær med at lede efter oplysninger. Du kan også nemt integrere med Dinero og Microsoft 365.

Konsulenter og sælgere

En god sælger ved at opfølgning er vigtig for at lande en kontrakt eller ordre. Vi har gjort det nemt at have overblik over dine aktiviteter, så du ikke taber noget på gulvet. Arbejder du i specifikke brancher, kan du også få adgang til realtids-data fra CVR registeret, så du kan finde virksomheder ud fra lokation, størrelse, branche osv.

Let at komme i gang med

Slut med at bruge tiden på lede efter kontaktpersoner, dokumenter, notater med mere - det hele er samlet under din kunde - i DITcrm

Smarte funktioner som sparer dig for tid i hverdagen

Ring mig op:

Har du brug for sparring til at vælge det rigtige CRM system til netop dit behov? 

 

Lad os tage en snak hvor vi tager udgangspunkt i dine ønsker og din virksomhed. Vi har hjulpet mange brugere, så lad os hjælpe dig.

Hvorfor? Der findes mange systemer og man kan hurtigt bruge masser af tid på søge og teste fremfor at bruge tiden på dine kunder. Hvis vores system ikke passer til din virksomhed, siger vi hellere pænt nej tak. I stedet kan vi måske henvise til andre systemer som vi tror kunne være et bedre match.

 

 

 

Årlig betaling (20% rabat)
Månedlig betaling
  • Priser

  • Kunder
  • Kontakter
  • Dokumenter
  • Medarbejder
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Eksporter data
  • Online support
  • Telefon support
  • GratisPris pr. bruger

  • dkk0.00/ måneden
    dkk0.00/ måneden

  • 25
    Kunder
  • 25
    Kontakter
  • 25 mb
    Dokumenter
  • 2
    Medarbejder
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Dinero integration
  • Importer data
  • Eksporter data
  • Online support
  • Telefon support
  • BasicPris pr. bruger

  • dkk99.00/ måneden
    124.00/ måneden

  • 300
    Kunder
  • 300
    Kontakter
  • 300 mb
    Dokumenter
  • 10
    Medarbejder
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Dinero integration
  • Importer data
  • Eksporter data
  • Online support
  • Telefon support
  • ProPris pr. bruger

  • dkk149.00/ måneden
    174.00/ måneden

  • 5000
    Kunder
  • 5000
    Kontakter
  • 1000 mb
    Dokumenter
  • 20
    Medarbejder
  • Smart tags
  • Google Maps
  • Kunders økonomi
  • CVR register
  • Dinero integration
  • Importer data
  • Eksporter data
  • Online support
  • Telefon support

Ofte stillede spørgsmål

Vi har samlet de mest stillede spørgsmål fra vores brugere. Hvis du har et spørgsmål er du velkommen til at sende en besked fra Kontakt siden.

Hvordan kommer jeg lettest i gang?

Du kommer lettest igang ved at oprette en gratis begrænset konto, hvor du kan se om vores funktioner er noget for dig/jer. Når du er logget ind, får du adgang til vores support center hvor du finder simple Kvik Guides som hjælper dig til en nem opstart.

Kan jeg integrere med andre systemer?

Ja det kan du. Du kan bl.a. integrere med Dinero Regnskabsprogram, Office 365, Google Maps og det danske CVR register.

Kan jeg have flere medarbejder med forskellige rettigheder?

Ja det kan du. Med vores regler og roller funktion, kan du nemt tildele forskellige rettigheder, til forskellige medarbejdere

Skal jeg bruge et CRM system?

Lever i af salg, har i mange kunder og/eller har i brug for mere struktur over jeres kundestyring, så vil et CRM system være en rigtig god idé

Er der telefonisk support tilknyttet?

Ja! - Har du et PRO-abonnement, bliver du tilknyttet telefonisk support, som du kan henvende dig til, hvis du oplever udfordringer eller har svært ved at komme i gang.